חברת "אורן ואמיר חימום קמינים וארובות" נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה הממוקמים במלאכה 23 ראש העין
– קיימות חניות נכים בחניון של הבניין (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
– קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
– קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
– קיימים שירותי נכים נגישים בכל קומו הבניין.
– קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
– מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
– במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע.
שירות לקוחות נגיש
– הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
– מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
דואר אלקטרוני: amirhuli@gmail.com
פניה באמצעות צור קשר באתר: https://www.5260830.co.il/
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט, והנגשת אתרי אינטרנט תאפשר להם גישה טובה יותר לתכנים. כך, חברת "אורן ואמיר חימום קמינים וארובות" מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לגולשים עם מגבלות שונות ולאנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.